سلام
نوشته شده توسط : آخرین تنها

سلام به همه

 

من آخرین تنها هستم شاید بعضی از شماها منو و وبلاگی که الان هم دارم میشناسین

برا بعضیا هم که نمیشناسن اخر مطلب ادرس میزارم

من چون گیتار هم میزنم البته حرفه ای نیستماااااااااا در حد متوسط

این وب هم باز کردم تا آکورد های خوب و توپ براتون بزارم

البته نت و... هم میزارم هاااا

راستی از لوکس بلاگ هم تشکر میکنم به خاطر امکانات خوبش

آدرس وبم:akharintanha.loxblog.com





:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 88
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : شنبه 3 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
فاطمه در تاریخ : 1390/2/5/1 - - گفته است :
سلاااااااااااااااااام
خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ خوب خدا رو شکر.
ای بی معرفت چرا بهم نگفتی که گیتارم بلدی بزنی؟؟؟؟؟
من عاشق موسیقیم.
اگه خدا خواست تابستون میرم کلاس حالا یا ویولون یا گیتار.
کمکم کنیااااا

/weblog/file/img/m.jpg
lovelorn در تاریخ : 1390/2/4/0 - - گفته است :
كلك به من نگفتي بودي گيتارم ميزني
من عاشق گيتار حواست به منم باشه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: